Werken bij JT

Komt u ons team versterken?

Openstaande vacatures

Servicemedewerker (m/v) JT Alkmaar
JT Alkmaar

De servicemedewerker is op de eerste plaats gastheer/-vrouw. Tot de werkzaamheden behoren onder andere het verstrekken van (film-)informatie, ticketverkoop, verkoop van dranken en versnaperingen, zorgdragen voor optimale presentatie van foyers en zalen, kaartcontrole e.d.

Ervaring in soortgelijke functies is gemakkelijk, maar niet noodzakelijk. Omdat de werkzaamheden in teamverband plaatsvinden, stellen wij prijs op echte teamplayers. De salariëring is conform het C.A.O. voor het bioscoopbedrijf.

Beschikbaarheid:
Dagelijks vinden er filmvoorstellingen plaats vanaf circa 10.00 uur. Aanvangstijden voor de middagdiensten zijn variabel. Avonddiensten vangen aan om 18.00 uur en duren tot de laatste filmvoorstelling is afgelopen. Dienstroosters worden in overleg met elkaar afgestemd.

Solliciteren
Wilt u solliciteren op deze functie? Stuur dan een email met motivatiebrief en cv via onderstaande link naar ons op.
 

Servicemedewerker (m/v) JT Deventer
JT Deventer

De servicemedewerker is op de eerste plaats gastheer of -vrouw. Tot de werkzaamheden behoren onder andere het verstrekken van (film-)informatie, ticketverkoop, verkoop van dranken en versnaperingen, zorgdragen voor optimale presentatie van foyers en zalen, kaartcontrole e.d.

Ervaring in soortgelijke functies is gemakkelijk, maar niet noodzakelijk. Omdat de werkzaamheden in teamverband plaatsvinden, stellen wij prijs op echte teamplayers.

Beschikbaarheid:
Dagelijks vinden er filmvoorstellingen plaats vanaf circa 10.00 uur. Aanvangstijden voor de middagdiensten zijn variabel. Avonddiensten vangen aan om 18.00 uur en duren tot de laatste filmvoorstelling is afgelopen. Dienstroosters worden in overleg met elkaar afgestemd.

Salariëring conform C.A.O. voor het bioscoopbedrijf.

Interieurverzorger (m/v) JT Amersfoort Hoofdkantoor
JT Amersfoort

Dagelijkse verzorging van de algehele schoonmaak van de bioscoopzalen, de foyer, sanitaire voorzieningen en overige (secundaire-) ruimtes. Ook glasbewassing is onderdeel van de werkzaamheden.

Ervaring in een soortgelijke functie is een pré. Omdat de werkzaamheden in teamverband plaatsvinden stellen wij prijs op echte teamplayers.
 
Beschikbaarheid:
De vacature is voor minimaal vijf uur per week. Er wordt verwacht dat je altijd op zaterdagochtend beschikbaar bent en daarnaast meer kan werken gedurende schoolvakanties.
Dagelijks vinden er filmvoorstellingen plaats. Er wordt gewerkt in teams, verdeeld over de zeven dagen van de week, tijdens de ochtenduren. Dienstroosters worden in overleg met elkaar afgestemd.
 
Salariëring conform C.A.O. voor het bioscoopbedrijf.
Servicemedewerker (m/v) JT Hilversum
JT Hilversum City, JT Hilversum Euro

De servicemedewerker is op de eerste plaats gastheer/-vrouw. Tot de werkzaamheden behoren onder andere het verstrekken van (film-)informatie, ticketverkoop, verkoop van dranken en versnaperingen, zorgdragen voor optimale presentatie van foyers en zalen, kaartcontrole e.d.

Ervaring in soortgelijke functies is gemakkelijk, maar niet noodzakelijk. Omdat de werkzaamheden in teamverband plaatsvinden, stellen wij prijs op echte teamplayers.

Beschikbaarheid:
Dagelijks vinden er filmvoorstellingen plaats vanaf circa 10.00 uur. Aanvangstijden voor de middagdiensten zijn variabel. Avonddiensten vangen aan om 18.00 uur en duren tot de laatste filmvoorstelling is afgelopen. Dienstroosters worden in overleg met elkaar afgestemd.

Salariëring conform C.A.O. voor het bioscoopbedrijf.

Solliciteren
Wilt u solliciteren op deze functie? Stuur dan een email met motivatiebrief en cv via onderstaande link naar ons op.

Servicemedewerker (m/v) JT Hoorn

De servicemedewerker is op de eerste plaats gastheer/-vrouw. Tot de werkzaamheden behoren onder andere het verstrekken van (film-)informatie, ticketverkoop, verkoop van dranken en versnaperingen, zorgdragen voor optimale presentatie van foyers en zalen, kaartcontrole e.d. .

Ervaring in soortgelijke functies is gemakkelijk, maar niet noodzakelijk. Omdat de werkzaamheden in teamverband plaatsvinden, stellen wij prijs op echte teamplayers.

Beschikbaarheid:
Dagelijks vinden er filmvoorstellingen plaats vanaf circa 10.00 uur. Aanvangstijden voor de middagdiensten zijn variabel. Avonddiensten vangen aan om 18.00 uur en duren tot de laatste filmvoorstelling is afgelopen. Dienstroosters worden in overleg met elkaar afgestemd.

Salariëring: marktconform.

Solliciteren
Vanwege grote belangstelling is er een tijdelijke sollicitatiestop. Houd de website in de gaten voor meer informatie.

Stagiair Horeca (m/v) JT Apeldoorn
JT Apeldoorn

Stagairs in spe opgelet: Ben jij het talent dat we zoeken?

JT Bioscopen is de snelst groeiende bioscoopketen van Nederland met 21 bioscopen en meer dan 3M bezoekers op jaarbasis. Daar zijn we trots op, maar we zijn er nog niet. Er is werk aan de winkel en daar hebben we versterking voor nodig.

Ben je hands-on? Durf je buiten gebaande paden om te gaan? En heb je passie voor films? Dan ben jij diegene die we zoeken! We laten je in een half jaar kennis maken met de bioscoopwereld en brengen je de fijne kneepjes van het vak bij.

We zoeken niet zomaar een stagiaire. We zoeken onze volgende talent. Iemand die samen met ons flink gas wil gaan geven.
 

HORECA/HOGERE HOTEL SCHOOL

JT Bioscopen streeft naar gastvrijheid in de breedste zin van het woord. Derhalve zijn we op zoek naar nieuw talent. We zoeken stagiairs vanuit de Hogere Hotelscholen die het een uitdaging lijken aan de slag te gaan in JT Apeldoorn. Middels een nieuw op te zetten stageplan leiden we studenten op tot beginnende (Assistent) Theater Manager.

Heb jij het in je een bioscoop te gaan leiden, de budgetten te bewaken, personeel te motiveren, maar vooral de gastvrijheid bovenaan te plaatsen, dan ben jij de persoon die wij zoeken.

Onderwerpen die tijdens de stage aan de orde zullen komen zijn bedrijfsactiviteiten (zaalverhuur, bedrijfsprestaties, gala premières), maar ook operationele zaken (onderhoud diverse machines, opleidingen als BHV, administratieve processen), meedenken marketing/sales activiteiten, coaching/begeleiding personeel.

Kortom een stage die het licht laat schijnen op alle facetten binnen JT Apeldoorn.

Servicemedewerker (m/v) JT Heerhugowaard
JT Heerhugowaard

De servicemedewerker is op de eerste plaats gastheer/-vrouw. Tot de werkzaamheden behoren onder andere het verstrekken van (film-)informatie, ticketverkoop, verkoop van dranken en versnaperingen, zorgdragen voor optimale presentatie van foyers en zalen, kaartcontrole e.d. .

Ervaring in soortgelijke functies is gemakkelijk, maar niet noodzakelijk. Omdat de werkzaamheden in teamverband plaatsvinden, stellen wij prijs op echte teamplayers.

Beschikbaarheid:
Dagelijks vinden er filmvoorstellingen plaats vanaf circa 10.00 uur. Aanvangstijden voor de middagdiensten zijn variabel. Avonddiensten vangen aan om 18.00 uur en duren tot de laatste filmvoorstelling is afgelopen. Dienstroosters worden in overleg met elkaar afgestemd.

Salariëring conform C.A.O. voor het bioscoopbedrijf.

Solliciteren
Wilt u solliciteren op deze functie? Stuur dan een email met motivatiebrief en cv via onderstaande link naar ons op.

Offline Marketeer (m/v) JT Hoofdkantoor, Amersfoort
JT Amersfoort

JT Bioscopen is de snelst groeiende bioscoopketen van Nederland met 21 bioscopen en meer dan 3 miljoen bezoekers op jaarbasis. Daar zijn we trots op. Maar we zijn er nog niet. Wij hebben grootse plannen en daar hebben we op marketing gebied versterking voor nodig.

De afdeling Marketing is verantwoordelijk voor de in- en externe communicatie en het ontwikkelen van zowel landelijke als lokale campagnes en promoties. We bedienen verschillende doelgroepen en ontwikkelen voor iedere doelgroep specifieke activiteiten. Denk hierbij aan Ladies Only, Peuter/kleuter voorstellingen maar ook bijvoorbeeld aan seniorenvoorstellingen.

Ben jij creatief en ben jij altijd op de hoogte van de nieuwste trends op marketing gebied?  Heb je passie voor films? Weet jij dit goed door te vertalen naar creatieve, commerciële teksten? Dan ben jij diegene die we zoeken!

Voor ons hoofdkantoor in Amersfoort zoeken wij per direct een enthousiaste en gemotiveerde:

Offline Marketeer (fulltime)

Als Offline Marketeer  maak je deel uit van de afdeling Marketing en rapporteer je aan de Marketing Manager. Je bent verantwoordelijk voor het uitrollen van producten, formules en evenementen. Je biedt ondersteuning aan lokale marketing plannen en onderhoudt in samenwerking met de afdeling inkoop contacten met leveranciers. Je ontwikkelt promoties (in samenwerking met distributeurs) en  projecten (nieuwe formules, openingen). We verwachten dat jij hier een belangrijke en zelfstandige bijdrage aan levert.

Je werkt nauw samen met je collega’s op het hoofdkantoor en in de theaters om alles in goede banen te leiden.

Jouw profiel

  • Werkniveau HBO+ (marketing/communicatie)
  • Je hebt meer dan 5 jaar relevante werkervaring
  • Je hebt aantoonbare kennis en ervaring van alle aspecten van marketing
  • Je kunt omgaan met problemen en bent resultaat- en oplossingsgericht
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, in woord en schrift
  • Je bent proactief, creatief, ondernemend, flexibel, accuraat, overtuigend en enthousiast.


Ons aanbod

  • Een fulltime functie
  • De salariëring is marktconform en hangt samen met je kennis, opleiding en ervaring.
  • Wij bieden je een afwisselende, uitdagende baan in een goede werksfeer.

Is je enthousiasme gewekt? Stuur dan je sollicitatie met motivatie en cv per e-mail via vacatures@jt.nl, o.v.v. vacature Offline Marketeer of klik hieronder op Nu Solliciteren.

Hoofd Administratie (m/v) JT Hoofdkantoor Amersfoort
JT Amersfoort

JT Bioscopen is de snelst groeiende bioscoopketen van Nederland met 21 bioscopen en meer dan 3 miljoen bezoekers op jaarbasis. Daar zijn we trots op. Maar we zijn er nog niet. Wij hebben grootse

plannen en daar hebben we op de financiële afdeling versterking voor nodig.

HOOFD ADMINISTRATIE (ft)

Doel van de functie:

Zorgen voor een goed functionerende administratie binnen JT die sterk verwezen is met de gehele organisatie. Zorgen voor goedlopende administratieve processen gericht op het verbeteren van de organisatie. Leiding geven aan de afdeling administratie, onderdeel van het MT en rapporterend aan de CFO.

1) Leiding geven

-          Aansturing van administratie – nu 6 medewerkers (waarvan 4 part-time) en 2 stagiaires
-          Verdelen van verantwoordelijkheden en bevoegdheden
-          Ondersteunen en motiveren medewerkers en bevorderen van een goede werksfeer op de afdeling
-          Opstellen van regels, voorschriften en procedures en toezien op naleving

2) Administratie

-          Zorgen dat administratie dagelijks bij is
-          Maandafsluiting proces van de administratie coördineren en tijdig afronden (transitie naar volledige maandafsluiting binnen maximaal 5 werkdagen)
-          Beheersing tussenrekeningen / kasafdrachten – dagelijkse kasverwerkingen van bioscopen
-          Uitvoeren van bepaalde (complexe) administratieve werkzaamheden

3) Communicatie

-          Zorgen voor goede communicatie met operatie, stafafdelingen en Controller Reporting
-          Onderhouden van diverse externe communicatielijnen, o.a. met: banken, verzekeraars, leveranciers, etcetera

4) Administratieve organisatie

-          Controleren en beheren van (administratieve) processen, in overleg met operatie en andere stafafdelingen
-          Vernieuwen van procedures op belangrijke gebieden, belangrijke onderwerpen zijn op dit moment: kasprocedure in brede zin, procedure rondom Food & Beverages in de bioscopen en diverse andere procedures
-           Controle op de salarisverwerking (salarisadministratie is primaire verantwoordelijkheid van HR)

5) Adviseren

-          Mogelijk ook een rol in het MT dat wekelijks wordt gehouden
-          Informeren en adviseren van het MT over vraagstukken op financieel gebied en rondom processen.

Werk- en denkniveau, kennis en ervaring:

-          HBO+
-          Relevante werkervaring; minimaal 8-10 jaar werkervaring met administraties en leiding geven

Controller Reporting (m/v) JT Hoofdkantoor Amersfoort
JT Amersfoort

JT Bioscopen is de snelst groeiende bioscoopketen van Nederland met 21 bioscopen en meer dan 3 miljoen bezoekers op jaarbasis. Daar zijn we trots op. Maar we zijn er nog niet. Wij hebben grootse

plannen en daar hebben we op de financiële afdeling versterking voor nodig.

CONTROLLER REPORTING (ft)

Doel van de functie:

Zorgen voor goede financiële en commerciële management informatie en relevante analyses. De rapportages moeten betrouwbaar zijn en goed afgestemd op de behoefte van de directie en het MT. Vaststellen van de relevante KPI’s en borgen dat de rapportages hier in voldoende mate op aansluiten. Vooral zorgen voor een goede kwaliteit van de financiële en commerciële rapportages binnen JT.

Financieel beleid

-          Vaststellen van de relevante informatiebehoefte op directie en MT niveau
-          Betrokken bij vaststellen van kpi’s en doelstellingen voor de organisatie
-          Adviseren van directie en MT betreffende rapportages en sturen op kpi’s (in nauw overleg met CFO)

Rapportages en management informatie

-          Opstellen van de maandelijkse financiële groepsrapportage met resultatenrekening, (jaar)prognose, balans, kasstroom, kpi’s, bankconvenanten en relevante commerciële informatie (integrale en volledige geconsolideerde financiële rapportage)
-          Opstellen van de geconsolideerde groepsjaarrekening en alle statutaire jaarrekeningen
-          Opstellen van het budget
-          Opstellen van het jaarverslag, in samenwerking met de CFO
-          Ondersteuning bij schriftelijke management toelichting (primair bij CFO)
-          Ontwikkelen en opstellen van commerciële management informatie

Communicatie

-          Vooral intensieve communicatie met CFO
-          Intensieve afstemming met Hoofd Administratie, zorgen voor goede onderlinge communicatie
-          Rapporteren naar DT en MT

ICT

-          Goede expertise van Excel
-          Kennis en ervaring met verschillende financiële administraties en koppelingen met Excell of consolidatie / management software
-          Ervaring / affiniteit met:
o   Financiële consolidatiesoftware, zoals Cognos / Hyperion / alternatieven;
o   Management informatie software, zoals Qlickview / Cognos / Business Objects.

Adviseren

-          Adviseren van administratie t.a.v. verbetering inrichting administratie
-          Adviseren van DT / MT t.a.v. management informatie en realisaties t.o.v. prognoses

Werk- en denkniveau

-          HBO+ / WO
-          Minimaal 4 - 6 jaar zelfstandige ervaring met jaarrekeningen en financiële en commerciële management rapportages

 

Staat de vestiging of functie van uw keuze er niet bij? Dan kunt u een open sollicitatie met motivatiebrief en cv sturen naar vacatures@jt.nl.

Voor JT Parkstad is er wegens de vele belangstelling een tijdelijke sollicitatiestop.